reklama

Ako sa v živote rozhodnúť - správne!

Ja som na podobných prednáškach bol minulý rok a teraz máte opäť šancu aj Vy! Niet hádam dôležitejšej témy najmä dnes, môžte si vybrať - buď byť zachránení alebo zatratení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keby sa ľudia riadili vo svojom živote božími pravidlami, verte mi, už tu na zemi by bol raj :) Božie slovo - Biblia, nie je žiadna "rozprávka", ale naozajstný návod na život. Je to živé slovo od nášho milujúceho nebeského Otca.

"Veď Boh tak miloval svet, že dal svojho jednorodeného Syna, aby nezahynul nik, kto v neho verí, ale aby mal večný život." Ján 3:16

Dovoľte mi pozvať Vás na prednášky Korneliusa Novaka.

Kornelius Novak
Kornelius Novak (zdroj: trnava.casd.sk)
Marián Krajčovič

Marián Krajčovič

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem o tom čo mám na srdci... a ďakujem Pánu Bohu za svoj život! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu